Affiliates Others Refresh Follow
Holla

Hello! Call me Nasriah. My blog will consist mostly of my daily life. I ocassionally post other things too. You are not obligated like to me. Soon to be 18. Do pray for my excellence in SPM peeps! Good result, InsyaAllah. Ameen. Enjoy my blog!

Tagboard




Thanks
Template was made by
Miichiko. Thanks to Pixel-diary for the cute pixels and icons.


raya haji.
Monday 14 October 2013 | 0 comments
assalamualaikum.

tomorrow is hari raya haji so selamat menyambut hari raya haji. and sesiapa yg berpuasa hari ini tahniah  diucapkan. bila ckp hari raya haji ni teringat masa pergi haji tahun 2008..alhamdulillah kecil2 lagi dah dapat rasa buat haji..that time still standard 6 and otw masuk form 1. hmm teringat balik ya Allah rindunya nak wukuf di arafah mabit di muzdalifah and melontar di mina.. tu semua time haji je dpt rasa. time umrah mana ada kan.. teringat lagi masa nak pergi arafah. pagi tu ibu cakap buatlah solat sunat ape tah ihram ke musafir x ingt. then dengan selambanya aku cakap malas la tanpa fikir panjang. tpi dalam masa yang sama aku still buat jugak. mybe tak istighfar kot lepas cakap mcm tu. then time nak turun bawah. lif lambat sangat so aku ambik keputusan turun tangga je. dgn bawak beg beratnya hahah. lek je sampai tangga 2nd last jatuh.. Allah betapa sakitnya sampai bengkak kot kaki... asal org jumpa je mesti tanya kenapa kaki tu. jenuh jugak lah nk ckp yang jatuh tangga hahaha tak pasal2 je famous..tapi alhamdulillah lah still boleh jalan lagi.. ok. sampai je kt arafah time petang tu ibu ajak pergi berdoa dkt kaki bukit jabal rahmah.. emm sekali lagi aku jadi superwomen terbang lol. dosa aku berat sangat kot sampai 2 kali jatuh sobsobsobs sampai rabak kay jubah yang aku pakai tu... uuh masa tu tak fikir malu dah.. memikirkan dosa apa yang aku dah buat sampai 2x jatuh. :'(. ok tutup ceghita yg memalukan ni. hahah. ok lah already maghrib should stop writing and jom solat  assalamualaikum :)

FUTURE
PAST